Marketing restauracji: social wifi, jako sprawdzone rozwiązanie pozwalające na sprawne rozpowszechnianie oferty

Chcąc zagwarantować sobie szeroką rzeszę stałych, jak również nowych gości należy zatroszczyć się o skuteczny marketing restauracji. W dobie internetu możemy zagwarantować sobie sprawne narzędzia umożliwiające systematyczne rozpowszechnianie oferty. Bardzo dobrym przykładem jest social wifi, dzięki któremu jesteśmy w stanie zapewnić gościom zarówno szybki dostęp do internetu, jak też istotne informacje dotyczące danej restauracji.

Bezpłatnego dostępu do Wi-Fi w miejscach użytku publicznego, sklepach czy hotelach wymaga coraz więcej klientów. Dotychczas właściciele tych lokali udostępniający swoim gościom połączenie przez WiFi nie pozyskiwali z tego żadnych korzyści. Ten stan zmienia pierwsza tego typu usługa na rynku, czyli social WFi. Social WiFi przekuło nieodpłatne Wi-Fi w narzędzie marketingowe, a WiFi marketing (zobacz SEO Artefakt – pozycjonowanie) w ekspresowym tempie stał się jednym z ważniejszych i najdynamiczniej rozwijających się kanałów komunikacji sprzedażowej. Co stoi za tym sukcesem? Po prostu przebił się przez natłok informacji i przytłaczającą ilość reklam, jakie fundują nam strony i był szybszy niż standardowe kanały komunikacji. WiFi marketing daje niesamowicie przyjemną komunikację z potencjalnymi klientami, bo w fajny sposób mobilizuje do działania konsumentów, oddając im w zamian za ich uwagę, wartość dodaną którą jest dostęp do darmowego internetu. WiFi marketing gwarantuje emisję reklam dopasowanych do potrzeb chwili w konkretnym miejscu, przy użyciu technologii bezprzewodowej i wyspecjalizowanych aplikacji. W zależności od typu firmy, w jakiej system będzie wykorzystywany, social WiFi może nadać się do realizacji ściśle stargetowanych kampanii marketingowych w miejscach, w których przebywa interesująca grupa docelowa. Umożliwia on nie tylko prowadzenie innowacyjnych kampanii, ale przyczynia się do rozwijającej się relacji z klientem i zwiększa świadomość funkcjonowania marki.

darmowe wi-fi

Autor: Mike Mozart
Źródło: http://www.flickr.com

Aby podzielić się z klientami wiadomościami na temat oferty i wzbudzić w nich szacunek do określonej marki powinniśmy zdecydować się na social wifi. Nowoczesne rozwiązanie pozwala na sprawne udostępnianie wiadomości dotyczących promocji lub lokalizacji. Marketing restauracji jest szczegółowym procesem, który wymaga odpowiednich narzędzi. Powinniśmy mieć świadomość, że to właśnie za sprawą social wifi jesteśmy w stanie zaskoczyć gości pomysłowością oraz interesującymi ofertami. Proces rozpowszechniania oferty rozpoczyna się w momencie, kiedy klient uruchamia wyszukiwarkę dzięki połączeniu wifi, które udostępnia restauracja. Zaraz po otrzymaniu pełnego dostępu do internetu użytkownik ma okazję, aby poznać ofertę restauracji, na której mieści bardzo dużo promocji i informacji tyczących się bieżących wydarzeń. Za sprawą udostępnieniu informacji poprzez tak świetne źródło danych, jakim jest internet, jesteśmy w stanie skutecznie rozpowszechniać ofertę a także umożliwić sobie doskonałą interakcję z gośćmi. Marketing restauracji to praktyczna oraz naturalna metoda umożliwiająca łatwe rozpowszechnianie informacji, zachęcających klientów do ponownego odwiedzenia określonego miejsca. Musimy pamiętać jak dużą wygodę gwarantuje sprawne połączenie z internetem idące w parze z dostępem do ciekawych promocji i imponującego menu. Za sprawą najwyższej jakości aplikacji goście są w stanie wygodnie wybierać rozwiązania spełniające ich wszelkie wymagania. Oryginalna szata graficzna, którą możemy zapewnić sobie na powitalnej stornie restauracji budzi zaciekawienie gości dostępną ofertą a także umożliwia sprawny wybór odpowiedniej oferty.

Przeczytaj także ten poradnik:

Komentarze |0|

*

Legenda *) Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
**) Możesz używać tych znaczników i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>